Min blogg

Tål du inte det som står i min blogg så ska du nog inte läsa den heller!!!!!!!!!!

torsdag 14 februari 2013

Finns


Det finns saker som gör mig väldigt ledsen. Å det är när folk ska klanka ner på min sambo. Att han är seg, klen å vete fan vad alla säger. Hur tror folk att hans självförtroende blir???? Inte bättre iaf. 
Jag har hört detta allt mer eftersom jag nu har varit nykter i x antal månder. Å ser hur detta tör på min sambo också. Visst vi alla har en fasad utåt. Men den spricker när man kommer hem. 
Jag vet inte vad jag gör om hör detta igen. Antagligen så kommer ragatan fram å säger något dum. Men okej, bli sura å arg på mig, men jag kommer alltid att skydda min sambo...

Så fundera på vad du klämmer ur dig nästa gång. Prova att säga något snällt istället. tror det är mer uppskattat....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar