Min blogg

Tål du inte det som står i min blogg så ska du nog inte läsa den heller!!!!!!!!!!

onsdag 27 februari 2013

Veckan 34+1


Oj nu går tiden fort.
Det är inte långt kvar nu innan vårt lilla hjärta kommer.
Var till BM förra veckan. Gjorde dom vanliga kontrollerna. Kolla hjärtljud å det ligger på 150, blodtryck, vilket jag inte kommer ihåg vad jag hade. Å den mätte hon magen. Så SF måttet låg på 35 förra veckan. Och i helgen så ställde jag mig på vågen hos TT och Cilla. Och den visade ca +5kg. Så det ska bli kul å se vad jag väger när man kommer in på förlossningen =)
Annarså ska jag träffa BM nästa vecka igen. Då ska det tas nya blodprov å sånt skit. Hoppas att Danne kan följa med. Hatar att ta blodprov...
 
Annars så har jag under förra veckan köpt en bilstol till henne, så nu har jag allt.
Jag hoppas att barnvagnen kommer när vi flyttat. Det är ganska rörigt här hemma just nu.
Allt är typ ner packat i lådor och säckar. Man får leta efter saker.
Men det är ju inte långt kvar till flytten heller. =)

Annarså kanske detta är min sista arbetsdag. Om dom nu ringer vill säga.
Jag står öppen mellan 12-18 för jag orkar inte jobba morgon och kväll.
Annars så blir jag mammaledig från och med idag. Jag ska spara mina dagar, så jag stämplar så länge det går.

Idag vet jag inte vad som händer. Får väl se om vi åker iväg en vända. För övrigt så flyttar svärmor till en egen lägenhet på fredag. Så då ska väl sambon hjälpa henne. Jag får väl stå där å se snäll ut. =)

Nej nu ska jag se om vi har något bröd som går att äta =)
ha en bra dag.
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar