Min blogg

Tål du inte det som står i min blogg så ska du nog inte läsa den heller!!!!!!!!!!

fredag 1 mars 2013

34+3


Hehe det kändes som en bra dag igår, men ack så fel jag hade.
Vi skulle ju på föreläsning igår. Jo vi åker till Köping, å när vi kommer dit så sitter det en lapp att det är inställt... Suck det var ju bara att åka hem igen =)
Det var den snabbaste föreläsning som jag någonsin har varit på =)
Annars så var Danne och TT iväg till tippen med alla våra säckar som jag har samlat ihop.
Så nu hoppas jag att denna helg blir lugn. 

Var å tömde mitt skåp på jobbet igår ef. Kändes lite skumt att gå därifrån med alla saker.
Men vem vet, jag kanske kommer tillbaka efter mammaledigheten.
Men jag funderar även på att söka mig ifrån vården nu. Jag har ju en del behörigheter som jag kan använda. Så jag ska kolla runt lite nu när jag ändå är ledig.

Jag har kommit på en sak.
Eller jag har funderat heter det kanske..=)
Vi har vi ju varit på sammanlagt 3 utraljud. Å jag frågade när vi var på andra vad det var för kön, för det hade både jag och Danne sagt att vi ville veta. Jag trodde det var en kille. Men enligt ultraljudet så var det en tjej. Ja dom kunde ju inte garantera, men 70-80% iaf.
Sen var ju jag in på förlossningen i början jan pga smärta. Och då blev det ett nytt ultraljud bara för att kolla så allt var okej med bebisen. Å han frågade om vi ville veta, å jag sa att dom hade sagt att det kunde vara en tjej. Å då var jag i vecka 26 så han kollade igen. Men han ville inte sätta sin lön på att det var en tjej, men samma där 70-80%.
Men tänk om det kommer ut en kille nu då.. =)
Tur att jag har namn till båda =)
Skulle vara lite kul... Han får då en massa rosa kläder iaf =) Haha =)

Idag ska Danne hjälpa Ninni att flytta. Jag ska med, men jag får ju bara kolla på =) Fan vad  kul....=)

Nehe nu ska jag gå och fixa en samarin. Vi två är bästa kompisar just nu.
Ha en bra dag....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar