Min blogg

Tål du inte det som står i min blogg så ska du nog inte läsa den heller!!!!!!!!!!

fredag 8 mars 2013

35+3


Å är det redan fredag. Gud så skönt. =)
Vad har hänt då?
Inte mycket. Vi har glassat runt här hemma hela veckan. Igår var vi till bm för nya provtagningar och även sammanfatta graviditeten. Och idag ska vi tillbaka på extra besök, eller besök. Det är kurs, den som vi missade förra veckan pga sjukdom. Så då skulle dom plocka in några å göra de, för vi hinner ju inte på nästa, för den är 11/4 å Saga är bf till 8/4 =)
Det ända som var med Saga var att hjärtljudet har gött ner till 140 nu. Så får se om 2 veckor vad hon ligger på då.

Sen har man haft en jävla natt. En sambo som har snarkat konstant hela natten. Å en katt som river saker i lägenheten. Så vid 12 tiden i natt så åkte katten ut från sovrummet, slutade med att kattlådan fick stå i hallen eftersom han höll på å riva badrummet också.
Men jag hade inte samvete att skicka sambon till vardagsrummet, så vid 3 tiden letade jag på mitt headset till telefon och slog på radion på den. Men han lyckades över rösta radion med sina snarkningar. Men jag fick höja volym, sen somnade jag.
Så vid halv 8 tiden så vaknade, och jag kunde inte somna om. Så det var ju bara å gå upp, så får han sova. tror han håller på å bli sjuk.
 
Nej nu ska jag vänta på BM ringer. så jag får väl kolla lite på nätet en stund. =)

ha en bra fredag
kram
v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar