Min blogg

Tål du inte det som står i min blogg så ska du nog inte läsa den heller!!!!!!!!!!

onsdag 20 mars 2013

Flytt


Då har man flyttat då. Känns helt okej om jag ska vara ärlig.
Trivs som fan i våra nya lägenhet =)
 Å jag är jätte glad att vi fick så mycket hjälp i lördags.
Pappa, Stefan, Peter och Renathe kom ner. Och hjälpte till att städa och köra möbler tillsammans med Danne och Victor. TT och Cilla fixade maten, så när vi kom upp till 3:an så var maten klar bara att äta. =)
Sen fick jag hjälp på kväll att packa upp en del säckar och lådor =)

Efter söndagen så har det varit ganska lugnt. Det får stå som det står just nu eftersom min rygg inte vill vara med.

Vi var till Familjerätten igår och skrev papper på att Danne är pappa till Saga. Så nu kan hon få ta hans efternamn som vi har planerat.
Sen var vi iväg till BM å då vägde hon mig, vilket visade på +7kg. blodtrycker låg bra, Sagas hjärtljud låg som vanligt på 150 och BM sa att Saga var stor. Hon trodde att Saga hade vänt sig igen, för hon låg konstigt. Men hon konstaterade att Saga var en stor bebis. Å det kan jag hålla med om. För kan inte sitta en långstund utan måste ställa mig upp, för annars så har jag en fot under revbenet..

Idag blir det en lugn dag.
Kanske. Beror på om a-kassan kommer in. För då åker vi till ikea och köper en torkställning. Orkar verkligen inte springa i tvättstugan när jag har en maskin i lägenheten. Och så fanns det inget torkskåp, utan det fanns ett torkrum, vilket tvätten inte blev torr i =(

Ha en bra dag
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar